بسیاری از مدیران کسب و کارها به اهمیت فضای مجازی و اینترنت، به خصوص نقش پررنگ گوگل در تصمیم گیری های مردم پی دستگیر اند، حتی پیش از اقدام برای طراحی یک سایت به فکر دیده شدن آن در صدر نتایج گوگل هستند. نخستین و بزرگترین سوال ذهنی که برای هریک از این مدیران برپایی می شود این است که بودجه لازم برای ارتقا رتبه سایت چقدر است؟ و بعد از هزینه مهم ترین دغدغه آن ها اعتماد به یک شرکت معتبر برای اتمام تعهدات خویش است، با توجه به اینکه هیچ تعرفه ثابتی برای کارسئو هستی ندارد این اعتبار سنجی زیاد مشکل خواهد بود. بله صحیح است در کارهای خدماتی به خصوص سئو که کاری کاملا تخصصی محصوب می شود هیچ تعرفه ثابتی هستی ندارد و هر شرکت بر بنیاد میزان تخصصی که در این زمینه دارد و زمانی که برای به ثمر رساندن پروژه سپریدن می دهد تعرفه اعلام می کند. در پیوسته توضیح روش شیوه های گوناگون تخمین هزینه برای اتمام خدمات سئو آمده است.
روش های مختلفی برای اتمام خدمات سئو هستی دارد :
قبل از اینکه در باره تعرفه سئو گفتگو کنیم باید در نظر داشته باشیم که شیوه های مختلفی برای سپریدن خدمات سئو وجود دارد. تکاپو های سئو که مطابق با قوانین و راهنمایی های گوگل سپریدن می شود را سئو سفید می نامند، برخی از مواردی که در سئو سفید از اهمیت بالایی برخوردار هستند شفا کیفیت طراحی سایت از عقیده سرعت لود شدن صفحات، خروجی قالب، تجربه کاربری، شیوه نمایش سایت بر روی موبایل، بستگی داخلی صفحات و... است و وانگهی فرآوری محتوای سودمند برای کاربر در سئو سفید از اهمیت بالایی برخوردار است. طریق های سئو سیاه شامل مواردی می شود که خارج از قوانین گوگل است و اگر گوگل متوجه شود که وب سایتی از این طریق ها برای بهبود رتبه سایت خود بهرهگیری می کند، آن سایت را جریمه می کند. استفاده از سئو سیاه می تواند کل زحمات شما بر روی سایت را هدر دهد و باعث نابودی رتبه های سایت شما شود.
تشخیص اینکه سئو شغل از چه روشی کاربرد می کند، چه بسا در پیش درآمد کار ساده ای نباشد اما نوع قراردادهای سئو و در ضمن قصد گذاری هایی که اتمام می شود می تواند تا نزدیک زیادی این موضوع را مشخص کند. به عنوان نمونه قراردادهایی که صرفا بر اساس رتبه دریافت سایت بر روی واژه ها کلیدی بخصوص انجام می شود و تسویه قرارداد در اثناء کسب رتبه در صفحه اول گوگل است (یا رتبه خاصی در گوگل) قطعا منجر به این موضوع خواهد شد که سئو شغل از طریق های سیاه مثل خرید بک لینک و... برای توسط آوردن نتیجه استفاه کند. زیرا در صورت به کارگیری روش های صحیح و اصولی نمی تواند پروژه را به نتیجه مناسب برساند و مجبور است که چنین کاری بکند!
پروژه هایی که بر مبنای سئو سفید منعقد می شود به چهره درازمدت و سالانه هستند و شخصی که کار سئو سایت شما را اتمام می دهد کاملا شفاف به شما گزارش می دهد که وضعیت سایت به چه صورت است و چه برنامه ای برای گسترش آن دارد.هزینه سئو کلمه ای از طرف دیگر با افزایش اعتبار سایت در گوگل، رتبه سایت در گردآور مختلفی از کلمات کلیدی بهبود می یابد و به انگیزه پیوستگی دار بودن قرارداد، سئو کار می داند که اگر از شیوه های سیاه بهرهگیری کند وضعیت سایت نابود می شود و دلیلی برای این کار وجود ندارد. فلذا هزینه قراردادهای سئو با توجه به نوع پروژه های انجام شده و در ضمن گونه خدماتی که کارفرما از مجری اخذ می کند متفاوت است و نمی طاقت به طور کلی خرج کمپانی های مختلف را با هم مقایسه کرد.
بنابراین در نخستین مرحله باید مطمئن شوید که قصد شما از سپریدن پروژه سئو چیست؟ آیا میخواهید فروش سایت افزایش پیدا کند یا به تعقیب افزایش بازدید هستید؟ آیا صرفا برای قدرت نمایی میخواهید در واژه خاصی رتبه بگیرید یا هدف دیگری را تعقیب میکنید؟ پس از اینکه هدف خویش را مشخص کردید، با توجه به گونه خدمات سئو که به شما ارائه می شود می توانید خرج های مختلف را با در عقیده دریافت کیفیت کمپانی های سئو با هم مقایسه نمایید. برای اینکه تخمین تعرفه سئو سایت شما انجام شود، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
قیمت سئو بر پای بست، کلیدواژه
شیوه اعلام خرج بسیاری از کمپانی های سئو بر این پای بست، است که با توجه به کلیدواژه ای که شما به آنها معرفی می کنید اعلام خرج می کنند. این پیشه پرتو دهنده این موضوع است که این کمپانی ها هنوز اطلاعات کافی در گویه سئو ندارند که گوگل با توجه به چه معیارهایی رتبه یک سایت را بالاتر از سایت دیگر در نظر می گیرد. با این شیوه کمپانی سئوکار خود را موظف میکند الی به هر نحو شدنی سایت را روی عبارت موردنظر بالا بیاورد. و مجبور خواهد بود برای اینکه بتواند به تعهدات خود عمل کرده باشد از طریق های خطرناک و در اصلاح سئو سیاه بهرهگیری نماید. چنانچه صاحبان سوداگری باید بدانند که این روش احتمالاً باعث شود که به صورت موقت در صفحه اول گوگل قرار گیرند ولی مطمئنا حضور آنها در صفحه اول گوگل نه تنها دائمی نخواهد بود بلکه از طریق گوگل جریمه خواهند شد و اثرات منفی سئو به مراتب بیشتر از اثرات مثبت آن خواهد بود.
قیمت سئو طبق واژه کلیدی
علاوه بر این موضوع معمولا مدیران شرکت ها بر حسب اطلاعات ناکافی در باره کلمات کلیدی، برگزیدن حقیقت برای کلمات کلیدی مقوله کاری خویش نخواهند داشت و این به عهده کمپانی سئو شغل است که بتواند با تحلیل صحیح در بازار رقابت کسب و کار و پژوهش در باره عباراتی که در زمینه کار و جنبش خاص بیشترین جست و جو را در میانی کاربران دارد، بهترین رهنمود ها را در پسندیدن مشتری قرار دهد. با پروا به اینکه انتخاب کلمات کلیدی صحیح نیازمند صرف زمان و دقت بسیار است متاسفانه خیلی از شرکت های سئو کار که به صورت تک کلمه ای پیشه می کنند به این موضوع پروا کافی را ندارند. لازم به روشنگری است این روش شغل سئو به غیر از ایران در هیچ کجای جهان کاربری ندارد!