در این عصر و سررسید اندک شدن به یک ناحیه ( آسیا ، محدودیت محلی و...) برای فروش کالا و خدمات کاری زیاد اشتباه است . در فروشگاه های فیزیکی دقیقا رویکرد محلی هستی دارد و فروش کالا و خدمات تنها به محدوده یا ناحیه ای ویژه محدود می شود. ولی اگر از فروشگاه اینترنتی برای ارائه کالا و خدمات خود استفاده کنید همواره می توانید نشانه تقسیم تر محصولات و خدمات خویش را برای مشتریانتان ارائه دهید. از برتری های فروشگاه اینترنتی می تاب به موارد پایین اشاره کرد.
دستیابی به مشتریان اغلب با فروشگاه اینترنتی
اینترنت را می طاقت به یک استخر پر از مشتری تشبیه کرد. که همواره این استخر نسبت به فروشگاهای فیزیکی ارشد است و با داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب می توانید به تعداد زیادی از مشتریان دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن فروشگاه اینترنتی همواره در هزینه های شما صرفه جویی می کند. با فروشگاه اینترنتی خیلی ساده می توانید محصولات و خدمات خود را همواره برای مشتریان بیشتری ارائه دهید و به شهری خاص محدود نمی شود.
عرضه و تقاضا در فروشگاه های اینترنتی
در فروشگاههای فیزیکی مشتری انتظار دارد که بعد از پرداخت پول کالای خریداری شده را تحویل بگیرد ولی در فروشگاههای اینترنتی شما می توانید به مشتریان خویش یک تصویری از فرآورده را نمایش دهید و تنها باید به موجودی کالای خود پروا داشته باشید علاوه بر آن یک بازه زمانی به اسم بازه چشمداشت هستی دارد که پس از سفارش فرآورده باره نظر باید سپری شود لغایت محصول باره عقیده به دست مشتری برسد. فلذا با گمان احت می توانید کالای خویش را بفروشید .
نوع کالای قابل فروش در فروشگاه اینترنتی
شما می توانید مستقل از نوع کالا و فاصله هر محصولی را برای مشتریان خویش در هر فاصله مکانی ارسال کنید. تعدد فروشگاههای اینترنتی همواره مقاوم کرده اند که می نا هر محصولی را در اینترنت فروخت. فلذا شما هم بهتر است که کالای مور نظر خود را در یک فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید
صرفه جویی در هزینه با فروشگاه اینترنتی
شما با داشتن یک پهنه و یک هاست یا سرور و قالب فروشگاهی کسب و کار خویش را شروع کنید که همواره خرج آن به مراتب خیلی کمتر از کرایه فروشگاه برای فروشگاه های فیزیکی است . علاوهبرآن نیز مشتری به مراتب خیلی ساده تر می تواند با کسب و کار شما آشنا شود (تنها با سرچ و جند کلیک ساده)
در دسترس بودن فروشگاه اینترنتی
فروشگاه انترنتی از قواعد یک فروشگاه فیزیکی پیروی نمی کند و می تواند در تمام مدت شبانه روز به صورت 24 ساعته برای مشتریان در دسترس باشد.بنابراین صاحبان فروشگاه اینترنتی از این محدودیت کاملا مستثنی هستند. و مشتریان می توانند کالای باره عقیده خود را در حالی که بر روی مبل نشسته اند و تلویزیون میبینند بخرند فلذا آسودگی خریدار هم می تواند احد از مزیت ها باشد زیرا راغب تر به خرید اینترنتی هستند.
گردش مالی در فروشگاههای اینترنتی
در دنیای اینترنت چیزی به نام نسیه هستی ندارد و مشتری باید قبل از گرفتن محصول پول آن را پرداخت کند . بیشتر این پرداخت ها هم به چهره انلاین است . و از این نظر نیز به مراتب خیلی به نفع صاحبان سوداگری است .
پتانسیل رشد فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی همواره رو به پیشرفت است و به یک محدوده خاصی ختم نمی شود. پس داشتن یک سوداگری با رشد قابل توجه خیلی بهتر از داشتن ک کسب و کار فیزیکی بدون قابلیت رشد و محدود است